Minecraft pillanatkép 20w06a
Kiadás | |
---|---|
típus |
Pillanatkép |
Kiadási dátum |
2020. február 5 |
Pillanatkép a | |
Letöltés | |
Elmosódott térképek | |
Protokoll verzió |
701 |
Adatok verziója |
2504 |
A 20w06a az első pillanatkép a Java Edition 1.16-ról , amelyet 2020. február 5-én adtak ki [1], amely hozzáadja a Holland frissítés bejelentett tartalmának legnagyobb részét .
KiegészítésekSzerkesztés
Blokkolja aSzerkesztést
- Bármely tengerszint feletti magasságban megtalálható Hollandiában , bár az alsóbb szinteken sokkal gyakoribb.
- A kemencében vagy nagyolvasztóban történő olvasztással finomíthatók Hollandite hulladékká .
- Ugyanaz a robbanásállóság, mint az obszidián .
- Láva úszik.
- Nem ég.
- Az enyémhez gyémánt csákány vagy annál jobb szükséges.
- Töltsük fel a bazalt oszlopokat .
- Létrehozza a lélek homokos völgyeiben .
- Irányba helyezhető, hasonlóan a rönkhöz .
- Generálódjon vörös és összevetett erdőkben .
- Lehet helyezni a szennyeződés , a durva szennyeződés , termőföld , podzol , nylium , lélek talaj és fű blokkok .
- A csontliszt felhasználható gombákra, hogy a nyliumra helyezve a megfelelő hatalmas gombákká növekedjenek .
- A gombákkal ellentétben a gombák nem terjedhetnek.
- Hasonlítanak fű blokkok .
- Elterjeszthető az alsó talajra , csontliszt felhasználásával egy aljrack blokk mellett egy nylium blokk mellett.
- Nem ég.
- A megfelelő szárból készült.
- Használható a megfelelő táblák , lépcsők , kerítések , kerítés-kapuk , nyomólemezek , gombok , ajtók , csapóajtók készítéséhez .
- Úgy működjön, mint a normál fa táblák.
- Nem lehet megmunkálni.
- Lombozat, amely mind a bíbor, mind a megvetemedett erdei élővilágban, valamint a lélekhomok-völgyekben keletkezik.
- Blokkok, amelyek hatalmas gombák törzseit tartalmazzák.
- Van animált textúrák.
- Van egy felső textúra hasonlóak a szokásos log blokkokat.
- Irányba helyezhető, hasonlóan a rönkhöz .
- Rendelkezzen megfelelő szalagokkal.
- 9 netherite rúddal készíthető .
- Nem ég.
- Ugyanaz a robbanásállóság, mint az obszidiánnál , de dugattyúval mozgatható .
- A lombozott erdőkben generálódik.
- 15 fényszintet bocsát ki , hasonlóan az izzókőhöz .
- Bármely szerszámmal bányászható, de a tengelyek a leghatékonyabbak.
- Generálódhat hatalmas gombák részeként.
- A tűz kék változata .
- A lélek talaján megvilágított tűz lélek tüzeté válik, mérettől függetlenül.
- Örökké ég, hasonlóan a hálószekrényen lévő rendszeres tűzhez .
- Természetesen generálódik a lélek homokvölgyének biomájában Hollandiában .
- 2 sebességű kárt okoz másodpercenként, szemben az 1-gyel másodpercenként a rendszeres tűz.
- 10 fényszintet ad.
- Kialakított hasonlóan a normál lámpa , egy lélek tűz fáklya helyett egy normális fáklya .
- A lélekhomok völgyében generál , a hagyományos lélekhomok mellett .
- A lélek talaján megvilágított tűz lélek tűz.
- A játékos nem süllyed és nem lassul, amikor a lélek talajában jár.
- 10 fényszintet ad.
- A normál fáklyához hasonlóan, a lélek talaját a bot alá helyezve.
- Az alsó szemölcsblokk egy változata .
- Hatalmas megvetemedett gombák részeként generál. Időnként a földben generál, helyettesítve a megvetemedett nyliumot a megvetemedett erdei élővilágban.
- A bíbor erdőben generál.
- A blokk aljára helyezik és lefelé növekszik.
Tételekszerkesztése
- Készült egy darab gyémánt páncéllal és egy netherite rúddal.
- Nem ég és láva úszik.
- Egy további pontot ad visszaütési ellenállásra tételenként.
- Nehezebb, mint a gyémánt páncél.
- Magasabb tartósságú és varázsolható, mint a gyémánt.
- Gyémánt szerszámmal és egy netherite rúddal készült.
- Nem ég és láva úszik.
- Nagyobb tartóssággal, bányászati szinttel, megszakító szorzóval és varázsolhatósággal rendelkeznek, mint a gyémánt.
- Az összes elem, kivéve a kapát, 1 sérüléssel nagyobb kárt okoz, mint a gyémánt megfelelői.
- Létrehozva 4 arany rúddal és 4 netherite maradékkal.
- Használható gyémánt szerszámok és páncélok frissítésére.
- Az ősi törmelék kemencében történő olvasztásával jött létre.
- Netherit rúd készítésére szolgál.
- Hozzáadott hoglin spawn tojás.
MobsEdit
- Spawn a vörös erdőkben.
- Dobd el a rothadt húst .
Parancs formátumSzerkesztés
- Hozzáadva .
/locatebiome
VilággenerációEdit
- Lélek homokos völgyében
- A hatalmas barlangban áll fedetlen alsó-fosszíliák , nagy bazaltoszlopai , lélek homok , lélek talaj , kavics és netherracks. Kék környezeti köd veszi körül, és kék lélek tűzzel szétszórva .
- Csontvázak, ghastok és endermenek itt születhetnek.
- Vörös erdő
- Sűrű erdő hatalmas bíbor gombákkal. Különböző növények és gombák találhatók a talajban található foltokban, és a hatalmas gombák és mennyezetek alatt síró szőlőket találnak.
- Itt zombi pigmentek és hoglinok szaporodhatnak.
- Összefonódott erdő
- A bíbor erdő színváltozása, de némileg eltérő növényzettel és részecskékkel, ködhatásokkal.
- Csak endermen járhat itt.
- Bazalt oszlop
- Padlótól a mennyezetig terjedő bazalt oszlopok, amelyek a lélek homokvölgyeiben keletkeznek.
- Hatalmas bíbor és hatalmas göndör gombák
- Új szerkezet, amely hasonlít a bíbor és a megvetemedett erdőkben fákra.
- Vörös és elvetetett szár tömbökből, valamint vörös alsó szemölcs tömbökből és megvetemedett szemölcs tömbökből készül. Általában növekszik bennük fény .
- A megfelelő gombákból termeszthető.
- Holland kövületek
- Új fosszilis szerkezeteket adtak a lélek homokvölgyéhez.
- Ezek a kövületek különböznek a túlvilági kövületektől és nem keletkeznek szénércmal.
Általánosszerkesztés
- Hozzáadott
ash
,crimson_spore
,soul_fire_flame
éswarped_spore
.
- Hozzáadott
crimson_stems
,fire
,nylium
,warped_stems
, éswart_blocks
blokk címkéket. - Hozzáadott
crimson_stems
éswarped_stems
elemcímkék.
Változások
Blokkolja aSzerkesztést
- Átnevezve "Bamboo Shoot" -ra.
- Generálódjon az alsó kövületek részeként a lélek homokvölgyeiben.
- Megváltozott a bemeneti jel kiszámításának módja。
- Ha nincs szomszédos tartály mögött, akkor észlelni fogja a redstone elem jelét, az elemkeretet és a tartályt a redstone vezetővel elválasztva a komparátorról. Ezután a maximális értéket veszi bemeneti jelként.
- Ha van egy szomszédos tartály mögött, akkor észlelni fogja ezt a tartályt, az elemkeretet és a mögött lévő tartályt egy redstone vezetõvel elválasztva az összehasonlítótól, és a maximumot veszi bemeneti jelként.
- A tárgyak már nem éghetők ki.
- Alsó textúrája üres.
- Generálódhat a lélek homok-völgyében élő biomákban
- A csontlisztnek a nyliummal szomszédos alsó pályán történő felhasználása átalakítja azt nyliummá .
- Ha két különféle típusú náliumtömb van jelen, véletlenszerűen választja ki a típust az alapján, hogy hány blokk van körülötte.
- Generálódjon hatalmas bíborgomba részeként. Időnként a földben generál, felváltva a bíbor nyliumot a bíbor erdőben.
- A textúra megváltozott.
- Dugattyúk és ragacsos dugattyúk
- A keménységet 1,5-re emelték.
- A csákányok most hatékonyabbak a dugattyúkon.
- Alsó textúrája.
- Átnevezve: "Sima kvarcblokk".
- Függőlegesen rakva a falaknak már nem vannak rések.
- A Blockstate most "kevés", "alacsony" és "magas" értéket használ keleti / nyugati / északi / déli irányértékeknél.
Tételekszerkesztése
- Átnevezték "Clay Ball" -re.
MobsEdit
- Most spawnolnak a lélek homokos völgyeiben és a megvetemedett erdőkben.
- A hangok már rövidebb tartományban hallhatók.
- Most spawn a lélek homokos völgyekben.
- Most spawn a lélek homokos völgyekben.
- Most spawn a bíbor erdőkben.
VilággenerációEdit
- A régi alsó biomát alsó hulladékra nevezték át.
- A hajótörések és az óceán romjai manapság ritkábbak.
- Mennyezet
- A gomba mellett hatalmas bíbor és megvetemedett gombák y = 128-at meghaladó hányadot generálhatnak a hálóban.
Parancs formátumSzerkesztés
- Tábornok
- Megváltozott az ismeretlen / hiányos parancs futtatásakor megjelenő üzenet.
GameplayEdit
- Knockback ellenállás
- Most a visszaütött mennyiség skála, nem annak a valószínűsége, hogy nem kap visszaütést.
- Az őrjárat már nem ív, ha a játékos közel van egy faluban.
- A kartográfiai táblázat receptje már nem papír, hanem húr helyett nyílik meg.
Általánosszerkesztés
- Ha a világ vertikális területén kívül helyezkedik el, a hibakeresési menüben már nem szerepel az 'minecraft: the_void' bióma.
- Ehelyett egyszerűen elrejti a bióma információt.
- Új alsó faanyagot adtunk hozzá.
- A faanyag színét használja.
- Alapértelmezett tulajdonságokat használ.
- vakolás
- Továbbfejlesztett entitás árnyék a talajhoz.
- Frissített hangok a csontblokkokhoz, alsó koronához, lélekhomokhoz, alsó szemölcsökhöz, alsó téglához (és változataihoz) és alsó kvarcérchez.
- Hozzáadott bíbor és megvetemedett fa elemeket a
planks
,standing_signs
,wall_signs
,wooden_buttons
,wooden_doors
,wooden_fences
,wooden_pressure_plates
,wooden_slabs
,wooden_stairs
, éswooden_trapdoors
blokk címkéket. - Hozzáadott bíbor és megvetemedett fa elemeket a
planks
,signs
,wooden_buttons
,wooden_doors
,wooden_fences
,wooden_pressure_plates
,wooden_slabs
,wooden_stairs
, éswooden_trapdoors
tétel címkéket. - A
slabs
blokk- és elemcímkék most a megfelelőwooden_slabs
címkét használják.
Javítja aSzerkesztést
- 60 probléma javítva
- Az 1.15 előtti kiadott verziókból
- MC-2591 - A láva sarkán sétálva károkat okozhat.
- MC-10727 - A játékosok és az entitások árnyékai átélik a z-harcot a redstone-val.
- MC-17431 - Az adatcímkével ellátott halmozott elemek váltott kattintása a varázslatos táblázatba, a grafikus felhasználói felület eltávolítja az adatcímkéket az áthelyezett elemről.
- MC-45619 - Víz, táblák, szőlő, fáklyák stb. Ugyanabban a blokkban, mint az elemkeret, az elemkeret redstone jelzése.
- MC-52178 - A köpeny alatt nem mozog lefelé, és alattomosan lecsúszik a test.
- MC-59363 - Az elemkeret elemei törlésre kerülnek, ha mindkét egérgombot egyszerre használják.
- MC-82235 - A bébi sertések felnőtt zombi pigmentekké válnak, amikor villámcsapás sújtja őket.
- MC-85527 - Blokkokba nyíló hengerek.
- MC-92889 - A pácolás nem mindig igényel tapasztalatot, ha a játékos olyan javításokkal ellátott tárgyakat visel, amelyek már teljesen javultak.
- MC-93198 - A főzet vagy a dobható lövedék dobása mindkét kezét fel-le mozgatja.
- MC-93477 - Shulker nyíló shulker.
- MC-93631 - A dugattyúk kihúzódnak a hátukhoz rögzített blokkokról.
- MC-96436 - Tojások, hógolyók és élménypalackok azonnal megsérülnek , ha lovaglás közben dobják őket.
- MC-97958 - A kis iszapnak nincs ugró vagy göndör hangja.
- MC-103655 - A macskák nem állnak fel, amikor jobb egérgombbal kattintanak rá, miközben ládában vagy ágyban ülnek.
- MC-109370 - Az oszlopblokkok alsó felülete 180 fokkal el van forgatva.
- MC-109844 -
en_us.json
fel nem használt karakterláncokat tartalmaz. - MC-109850 - A Redstone huzal alsó textúrája nincs.
- MC-111133 - A dugattyú megnyomásával kinyitott ütköző megnöveli az ütközőt.
- MC-112630 - A boton lévő sárgarépa nem törhető el.
- MC-113381 - Az üllő és a betonpor blokkok eső porrészecskék fekete színűek.
- MC-120335 - A virágcserép alsó textúráját nem jelenítik
uv
meg a modellfájlban szereplő helytelen értékek miatt. - MC-122335 - A lövedékek átmennek egy entitáson, ha egy játékoshoz vagy egy hógömbhez közel állnak.
- MC-131440 - A rossz időben történő alvás kipróbálására vonatkozó üzenet azt sugallja, hogy a játékosok csak éjszaka aludhatnak zivatar alatt.
- MC-131770 - Az esőrészecskék egy blokkban jelennek meg a víz vagy a láva felülete alatt.
- MC-132607 - A hasító iszapok és a magma kockák nem másolják az
NoAI
értéket. - MC-134162 - Az elem entitások megbonthatják a teknőstojásokat .
- MC-134481 - Typo be
en_us.json: "Status requst has been handled"
. - MC-135151 - Typo be
en_us.json: "An error occured!"
. - MC-136868 - A meggyújtott TNT nyíl vagy háromszög feketévé válik, amikor lelki homok- vagy hórétegre esik.
- MC-138402 - Vízzel eltömődött falak "csatlakoznak" a fenti vízforrás blokkokhoz.
- MC-138600 - A macskák nem hoznak ajándékokat, ha már úgy döntöttek, hogy a felhasználói ágyon ülnek.
- MC-140544 - A csákányok nem gyorsítják fel a dugattyú törését.
- MC-148474 - A lejtős hajtású érzékelősínek megszakadnak, ha egy dugattyú tolja vagy húzza.
- MC-149052 - A kőfaragó receptlistája nem jeleníti meg az elem -tippeket .
- MC-149776 - A térképészeti táblázathoz szükség van a recept húrjára, hogy megjelenjen a receptkönyvben.
- MC-150020 - A Composter a "Egyéb" kategóriába tartozik a "Dekoráció" helyett, mint a többi munkaállomás blokk.
- MC-154867 - A megszelídített macskák akkor ülnek, ha a világ újratöltődik, miközben a macska mellkason ül.
- MC-158807 - A játékosok eltávolíthatják az átkozott varázslatokat az árucikkekben, ha javítják azokat a készletben.
- MC-159300 - A zombi által megfertõzött falusiak elhagyhatják magukat , még akkor is, ha kereskedtek velük.
- MC-159773 - A Shulker teleportálhat nem szilárd arcokra, és nem teleportál néhány szilárd arcra.
- MC-159918 - A róka nem fut a jegesmedvétől.
- MC-159963 - Az akváriumok megbonthatják a teknőstojásokat .
- MC-160897 - Ha egy elemet eldob a billentyűvel, akkor megjelenik a kézi animáció, de az elemeknek a készletből történő ledobása nem.
- MC-161259 - A sárgarépa rúddal történő használata disznó lovaglásakor nem ad kézi animációt.
- MC-163286 - nem pusztítja el a folyadékokat.
/setblock ~ ~ ~ air destroy
- MC-164184 - Kreatív üzemmódban lévő tartalomdoboz feltörése a blokkot rossz helyre dobja.
- Az 1.15-től x kiadások
- MC-160902 - A kar lengése, amikor a jobb egérgombbal kattint a teljes akváriumra.
- MC-161156 - Az ezüsthal és az endermitek feketének tűnnek a lélekhomokban.
- MC-162881 - A komposztáló nem jelenít meg részecskéket, amikor komposztáló elemeket garaton keresztül táplálnak.
- MC-164948 - Entitás árnyék megjelenik átlátszó blokkokon keresztül.
- MC-167077 - A róka a mézblokkokon alszik, még széles napsütésben is.
- MC-167512 - A kézben lévő üveget a "Felhők" beállítástól függően másképp látják el .
- MC-167989 - A spawn pontot nem állítja be, ha a szörnyek a közelben vannak.
- MC-168540 - A szálak által létrehozott szálak
net.minecraft.Util.backgroundExecutor()
megtévesztő neveket tartalmaznak. - MC-168772 - A tapasztalati gömbök összetörhetik a teknőstojásokat .
- MC-169679 - A zeneszerzők nem adnak hangot, ha a garat táplálja őket.
- MC-169692 - A entitás árnyéka kissé a föld fölött lebeg.
- MC-169832 - Az átlátszó cikkmodellek következetlen megjelenítést mutatnak, ha izzó entitás van jelen.
- MC-170128 - Nem hozható létre EntityType adatjavító nélkül IllegalArgumentException miatt. létra. CCoffre.
Forrás:https://minecraft.gamepedia.com/Java_Edition_20w06a