Carlos.hu

Minecrafttozni kell minecrafttozni szép minecrafttozni jó

Megjelent az 1.16 első snapshatotja 

 

Minecraft pillanatkép 20w06a
 
Kiadás

Java Edition

típus

Pillanatkép

Kiadási dátum

2020. február 5

Pillanatkép a

1.16

Letöltés

Ügyfél ( .json )
szerver

Elmosódott térképek

Client
Server

Protokoll verzió

701

Adatok verziója

2504

A 20w06a az első pillanatkép a Java Edition 1.16-ról , amelyet 2020. február 5-én adtak ki [1], amely hozzáadja a Holland frissítés bejelentett tartalmának legnagyobb részét .

 

KiegészítésekSzerkesztés

Blokkolja aSzerkesztést

Ősi törmelék
  • Bármely tengerszint feletti magasságban megtalálható Hollandiában , bár az alsóbb szinteken sokkal gyakoribb.
  • kemencében vagy nagyolvasztóban történő olvasztással finomíthatók Hollandite hulladékká .
  • Ugyanaz a robbanásállóság, mint az obszidián .
  • Láva úszik.
  • Nem ég.
  • Az enyémhez gyémánt csákány vagy annál jobb szükséges.
Bazalt
Vörös és megvetemedett gombák
Vörös és megvetemedett nylium
Vörös és megvetemedett deszkák
Vörös és hajlított jelek
  • Úgy működjön, mint a normál fa táblák.
  • Nem lehet megmunkálni.
Vörös és megvetemedett gyökerek
  • Lombozat, amely mind a bíbor, mind a megvetemedett erdei élővilágban, valamint a lélekhomok-völgyekben keletkezik.
Vörös és megvetemedett szár
  • Blokkok, amelyek hatalmas gombák törzseit tartalmazzák.
  • Van animált textúrák.
  • Van egy felső textúra hasonlóak a szokásos log blokkokat.
  • Irányba helyezhető, hasonlóan a rönkhöz .
  • Rendelkezzen megfelelő szalagokkal.
A netherite blokkja
Holland hajtások
  • A lombozott erdőkben generálódik.
Shroomlight
Lélek tűz
  • tűz kék változata .
  • A lélek talaján megvilágított tűz lélek tüzeté válik, mérettől függetlenül.
  • Természetesen generálódik a lélek homokvölgyének biomájában Hollandiában .
  • 2 sebességű kárt okoz másodpercenként, szemben az 1-gyel másodpercenként a rendszeres tűz.
Lélek tűz lámpás
Lélek talaja
  • A lélekhomok völgyében generál , a hagyományos lélekhomok mellett .
  • A lélek talaján megvilágított tűz lélek tűz.
  • A játékos nem süllyed és nem lassul, amikor a lélek talajában jár.
Lélek tűzlámpája
  • 10 fényszintet ad.
  • A normál fáklyához hasonlóan, a lélek talaját a bot alá helyezve.
Összefonódott szemölcs tömb
  • Az alsó szemölcsblokk egy változata .
  • Hatalmas megvetemedett gombák részeként generál. Időnként a földben generál, helyettesítve a megvetemedett nyliumot a megvetemedett erdei élővilágban.
Síró szőlő
  • A bíbor erdőben generál.
  • A blokk aljára helyezik és lefelé növekszik.

Tételekszerkesztése

Hollandi páncél
  • Készült egy darab gyémánt páncéllal és egy netherite rúddal.
  • Nem ég és láva úszik.
  • Egy további pontot ad visszaütési ellenállásra tételenként.
  • Nehezebb, mint a gyémánt páncél.
  • Magasabb tartósságú és varázsolható, mint a gyémánt.
Hollandi fejsze , kapa , csákány , lapát és kard
  • Gyémánt szerszámmal és egy netherite rúddal készült.
  • Nem ég és láva úszik.
  • Nagyobb tartóssággal, bányászati ​​szinttel, megszakító szorzóval és varázsolhatósággal rendelkeznek, mint a gyémánt.
  • Az összes elem, kivéve a kapát, 1 sérüléssel nagyobb kárt okoz, mint a gyémánt megfelelői.
Hollandi öntvény
  • Létrehozva 4 arany rúddal és 4 netherite maradékkal.
  • Használható gyémánt szerszámok és páncélok frissítésére.
Hollandi hulladék
  • Az ősi törmelék kemencében történő olvasztásával jött létre.
  • Netherit rúd készítésére szolgál.
Spawn tojások
  • Hozzáadott hoglin spawn tojás.

MobsEdit

Hoglins

Parancs formátumSzerkesztés

parancsok

VilággenerációEdit

Biomes
  • Lélek homokos völgyében
  • Vörös erdő
    • Sűrű erdő hatalmas bíbor gombákkal. Különböző növények és gombák találhatók a talajban található foltokban, és a hatalmas gombák és mennyezetek alatt síró szőlőket találnak.
    • Itt zombi pigmentek és hoglinok szaporodhatnak.
  • Összefonódott erdő
    • A bíbor erdő színváltozása, de némileg eltérő növényzettel és részecskékkel, ködhatásokkal.
    • Csak endermen járhat itt.
struktúrák
  • Bazalt oszlop
    • Padlótól a mennyezetig terjedő bazalt oszlopok, amelyek a lélek homokvölgyeiben keletkeznek.
  • Holland kövületek
    • Új fosszilis szerkezeteket adtak a lélek homokvölgyéhez.
    • Ezek a kövületek különböznek a túlvilági kövületektől és nem keletkeznek szénércmal.

Általánosszerkesztés

részecskék
  • Hozzáadott ashcrimson_sporesoul_fire_flameés warped_spore .
Címkék
  • Hozzáadott crimson_stemsfirenyliumwarped_stems, és wart_blocks blokk címkéket.
  • Hozzáadott crimson_stemsés warped_stems elemcímkék.
 

Változások

Blokkolja aSzerkesztést

Bambusz csemete
  • Átnevezve "Bamboo Shoot" -ra.
Csontblokkok
  • Generálódjon az alsó kövületek részeként a lélek homokvölgyeiben.
Comparators
  • Megváltozott a bemeneti jel kiszámításának módja。
    • Ha nincs szomszédos tartály mögött, akkor észlelni fogja a redstone elem jelét, az elemkeretet és a tartályt a redstone vezetővel elválasztva a komparátorról. Ezután a maximális értéket veszi bemeneti jelként.
    • Ha van egy szomszédos tartály mögött, akkor észlelni fogja ezt a tartályt, az elemkeretet és a mögött lévő tartályt egy redstone vezetõvel elválasztva az összehasonlítótól, és a maximumot veszi bemeneti jelként.
Tűz
  • A tárgyak már nem éghetők ki.
Virág cserepek
  • Alsó textúrája üres.
Kavics és lélek homok
  • Generálódhat a lélek homok-völgyében élő biomákban
Netherrack
  • csontlisztnek a nyliummal szomszédos alsó pályán történő felhasználása átalakítja azt nyliummá .
    • Ha két különféle típusú náliumtömb van jelen, véletlenszerűen választja ki a típust az alapján, hogy hány blokk van körülötte.
Holland szemölcs blokkok
  • Generálódjon hatalmas bíborgomba részeként. Időnként a földben generál, felváltva a bíbor nyliumot a bíbor erdőben.
  • A textúra megváltozott.
Dugattyúk és ragacsos dugattyúk
  • A keménységet 1,5-re emelték.
  • A csákányok most hatékonyabbak a dugattyúkon.
Redstone por
  • Alsó textúrája.
Sima kvarc
  • Átnevezve: "Sima kvarcblokk".
Walls
  • Függőlegesen rakva a falaknak már nem vannak rések.
    • A Blockstate most "kevés", "alacsony" és "magas" értéket használ keleti / nyugati / északi / déli irányértékeknél.

Tételekszerkesztése

Agyag
  • Átnevezték "Clay Ball" -re.

MobsEdit

Endermen
  • Most spawnolnak a lélek homokos völgyeiben és a megvetemedett erdőkben.
Ghasts
  • A hangok már rövidebb tartományban hallhatók.
  • Most spawn a lélek homokos völgyekben.
csontvázak
  • Most spawn a lélek homokos völgyekben.
Zombi malacok
  • Most spawn a bíbor erdőkben.

VilággenerációEdit

Biomes
  • A régi alsó biomát alsó hulladékra nevezték át.
struktúrák
Mennyezet
  • A gomba mellett hatalmas bíbor és megvetemedett gombák y = 128-at meghaladó hányadot generálhatnak a hálóban.

Parancs formátumSzerkesztés

Tábornok
  • Megváltozott az ismeretlen / hiányos parancs futtatásakor megjelenő üzenet.

GameplayEdit

Knockback ellenállás
  • Most a visszaütött mennyiség skála, nem annak a valószínűsége, hogy nem kap visszaütést.
járőrök
  • Az őrjárat már nem ív, ha a játékos közel van egy faluban.
Receptkönyv

Általánosszerkesztés

Hibakeresési menü
  • Ha a világ vertikális területén kívül helyezkedik el, a hibakeresési menüben már nem szerepel az 'minecraft: the_void' bióma.
    • Ehelyett egyszerűen elrejti a bióma információt.
anyagok
  • Új alsó faanyagot adtunk hozzá.
    • A faanyag színét használja.
    • Alapértelmezett tulajdonságokat használ.
vakolás
  • Továbbfejlesztett entitás árnyék a talajhoz.
hangok
  • Frissített hangok a csontblokkokhoz, alsó koronához, lélekhomokhoz, alsó szemölcsökhöz, alsó téglához (és változataihoz) és alsó kvarcérchez.
Címkék
  • Hozzáadott bíbor és megvetemedett fa elemeket a planksstanding_signswall_signswooden_buttonswooden_doorswooden_fenceswooden_pressure_plateswooden_slabswooden_stairs, és wooden_trapdoors blokk címkéket.
  • Hozzáadott bíbor és megvetemedett fa elemeket a plankssignswooden_buttonswooden_doorswooden_fenceswooden_pressure_plateswooden_slabswooden_stairs, és wooden_trapdoors tétel címkéket.
  • slabsblokk- és elemcímkék most a megfelelő wooden_slabscímkét használják.
 

Javítja aSzerkesztést

60 probléma javítva
Az 1.15 előtti kiadott verziókból
Az 1.15-től x kiadások
  • MC-160902 - A kar lengése, amikor a jobb egérgombbal kattint a teljes akváriumra.
  • MC-161156 - Az ezüsthal és az endermitek feketének tűnnek a lélekhomokban.
  • MC-162881 - A komposztáló nem jelenít meg részecskéket, amikor komposztáló elemeket garaton keresztül táplálnak.
  • MC-164948 - Entitás árnyék megjelenik átlátszó blokkokon keresztül.
  • MC-167077 - A róka a mézblokkokon alszik, még széles napsütésben is.
  • MC-167512 - A kézben lévő üveget a "Felhők" beállítástól függően másképp látják el .
  • MC-167989 - A spawn pontot nem állítja be, ha a szörnyek a közelben vannak.
  • MC-168540 - A szálak által létrehozott szálak net.minecraft.Util.backgroundExecutor()megtévesztő neveket tartalmaznak.
  • MC-168772 - A tapasztalati gömbök összetörhetik a teknőstojásokat .
  • MC-169679 - A zeneszerzők nem adnak hangot, ha a garat táplálja őket.
  • MC-169692 - A entitás árnyéka kissé a föld fölött lebeg.
  • MC-169832 - Az átlátszó cikkmodellek következetlen megjelenítést mutatnak, ha izzó entitás van jelen.
  • MC-170128 - Nem hozható létre EntityType adatjavító nélkül IllegalArgumentException miatt. létra. CCoffre.

 

Forrás:https://minecraft.gamepedia.com/Java_Edition_20w06a

 

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 5
Tegnapi: 3
Heti: 63
Havi: 163
Össz.: 7 767

Látogatottság növelés
Oldal: 1.16 hír
Carlos.hu - © 2008 - 2024 - ravaszcarlos.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen weboldal szerkesztő mindig ingyenes. A weboldal itt: Ingyen weboldal

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »